Za medije
Za medije
13. ožujak 2018

Kofola se okreće biljnom biznisu

Kofola se okreće biljnom biznisu

Putevi dva češka brenda bogate tradicije ponovno su se susreli nakon nekoliko desetljeća. LEROS, proizvođač mješavina od ljekovitog bilja te visoko kvalitetnih prirodnih čajeva, tada pod imenom Léčivé rostliny – Zbraslav (Ljekovito bilje– Zbraslav) bio je dobavljač bilja koje se koristilo u proizvodnji pića Kofola. Danas su se te dvije tvrtke još čvršće povezale. Kofola ČeskoSlovensko je otkupila 100 posto udjela u čepkoj tvrtki LEROS, što uključuje proizvodne pogone i zaposlenike. Tvrtku LEROS će voditi iskusni menadžer Martin Mateáš koji je radio za Kofolu 11 godina, a sada se vraća nakon 4-godišnje stanke. Prema dogovoru obje tvrtke uključene u proces vrijednost preuzimanja nije otkrivena.

LEROS je osnovan 1994. godine, a poslovanje počiva na 40-godišnjoj tradiciji tada državne tvrtke Léčivé rostliny – Zbraslav (Ljekovito bilje – Zbraslav) koja je osnovana davne 1954. godine, Tvrtka proizvodi visoko kvalitetne biljne čajeve od ljekovitog bilja te spada u lidere tržišta na području Češke i Slovačke.

Antonín Kachlík, dosadašnji većinski vlasnik LEROSA, izjavio je sljedeće: “Odabrali smo Kofolu jer smo češka tvrtka I želimo nastaviti poslovanje i tradiciju. Tržište se mijenja te nam je potreban snažan partner koji naš brend može proširiti na druga tržišta te vjerujemo da je baš Kofola to što trebamo.”

Za Kofolu ovaj potez znači još jedan zdravi oslonac koji se zasniva na travama i autentičnim biljnim sirovinama. Kofola Grupa planira u segment zdrave hrane na svim tržištima na kojima poslije. Primjer za to su 84 Fresh bara i salaterije UGO, proizvođač svježih salata Titbit ili prošlogodišnja akvizicija brzorastućeg start-upa Premium Rosa koji proizvodi visokokvalitetne prirodne proizvode kao što su sirupi, sokovi i pekmezi.

 “Kofola i ljekovito bilje nerazdruživo su vezani”, rekao je Martin Mateáš iz Kofole i dodao: „LEROS je tvrtka koja se savršeno poklapa s onim što tražimo. Riječ je o proizvođaču duge tradicije, odlične pozadine, iskusnog osoblja i visoko kvalitetnih proizvoda na bazi ljekovitog bilja. Naš cilj je daljnji razvoj ove češke tvrtke koja je godinama građena na čvrstim principima te poboljšanje njezine tržišne pozicije“, zaključio je Mateáš.

Objava za medije (.doc)

Alenka Dujanović,
stručnjakinja za odnose s javnošću
alenka.dujanovic@radenska.si
+386 (0)51 647 097

Priopćenja za javnost
Arhiva:
2018
Internetska stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i praćenje statistike posjete. Izborom mogućnosti "slažem se" suglasni ste s korištenjem kolačića. U slučaju da se ne slažete izaberite mogućnost "ne slažem se".
Više o tome.